Návrh doprovodného programu sportovní události na základě segmentace návštěvníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh doprovodného programu sportovní události na základě segmentace návštěvníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kozel, Martin
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58810
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem doprovodného programu pro cyklistickou událost Czech Tour 2025, přičemž hlavním východiskem je segmentace návštěvníků předchozího ročníku Czech Tour 2024. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu byly identifikovány klíčové segmenty návštěvníků a jejich specifické preference. Výsledkem práce jsou konkrétní návrhy doprovodných aktivit, které mohou zvýšit atraktivitu akce, prodloužit dobu setrvání návštěvníků a posílit jejich loajalitu. Práce zároveň upozorňuje na logistické výzvy a doporučuje lepší koordinaci programových bloků. Přínos spočívá v metodickém přístupu a praktických doporučeních, která mohou sloužit pořadatelům obdobných sportovních akcí.
dc.format 147. s (172 156 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject cyklistika cs
dc.subject Czech Tour cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject sports marketing en
dc.subject side event program en
dc.subject cycling en
dc.subject Czech Tour en
dc.subject segmentation en
dc.title Návrh doprovodného programu sportovní události na základě segmentace návštěvníků
dc.title.alternative Proposal for an Accompanying Program for a Sports Event Based on Visitor Segmentation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ondráček, Tomáš
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on designing an accompanying program for the cycling event Czech Tour 2025, with the primary basis being the segmentation of visitors from the previous year's edition, Czech Tour 2024. Through quantitative research, key visitor segments and their specific preferences were identified. The outcome of the work consists of concrete proposals for side activities that can enhance the event's attractiveness, extend visitor stay, and strengthen their loyalty. The thesis also highlights logistical challenges and recommends improved coordination of program elements. The benefit lies in the methodological approach and practical recommendations that can serve organizers of similar sports events.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71691
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account