Návrh doprovodného programu sportovní události na základě segmentace návštěvníků
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
| dc.contributor.author |
Kozel, Martin
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58810
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem doprovodného programu pro cyklistickou událost Czech Tour 2025, přičemž hlavním východiskem je segmentace návštěvníků předchozího ročníku Czech Tour 2024. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu byly identifikovány klíčové segmenty návštěvníků a jejich specifické preference. Výsledkem práce jsou konkrétní návrhy doprovodných aktivit, které mohou zvýšit atraktivitu akce, prodloužit dobu setrvání návštěvníků a posílit jejich loajalitu. Práce zároveň upozorňuje na logistické výzvy a doporučuje lepší koordinaci programových bloků. Přínos spočívá v metodickém přístupu a praktických doporučeních, která mohou sloužit pořadatelům obdobných sportovních akcí. |
|
| dc.format |
147. s (172 156 znaků). |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
| dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
| dc.subject |
cyklistika
|
cs |
| dc.subject |
Czech Tour
|
cs |
| dc.subject |
segmentace
|
cs |
| dc.subject |
sports marketing
|
en |
| dc.subject |
side event program
|
en |
| dc.subject |
cycling
|
en |
| dc.subject |
Czech Tour
|
en |
| dc.subject |
segmentation
|
en |
| dc.title |
Návrh doprovodného programu sportovní události na základě segmentace návštěvníků |
|
| dc.title.alternative |
Proposal for an Accompanying Program for a Sports Event Based on Visitor Segmentation |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Ondráček, Tomáš |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on designing an accompanying program for the cycling event Czech Tour 2025, with the primary basis being the segmentation of visitors from the previous year's edition, Czech Tour 2024. Through quantitative research, key visitor segments and their specific preferences were identified. The outcome of the work consists of concrete proposals for side activities that can enhance the event's attractiveness, extend visitor stay, and strengthen their loyalty. The thesis also highlights logistical challenges and recommends improved coordination of program elements. The benefit lies in the methodological approach and practical recommendations that can serve organizers of similar sports events. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71691
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account