Marketingová strategie otevřené kreativní dílny Robota se zaměřením na seniory
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingová strategie otevřené kreativní dílny Robota se zaměřením na seniory |
| Author: |
Michnová, Daniela
|
| Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstract:
|
Rostoucí podíl seniorů ve společnosti představuje nejen demografickou výzvu, ale také příležitost k redefinici jejich role ve veřejném a komunitním životě. Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro otevřenou kreativní dílnu Robota, která je součástí Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, a to se specifickým zaměřením na cílovou skupinu seniorů. Výzkum reaguje na potřebu porozumět volnočasovým preferencím starší populace, jejich postojům k moderním technologiím, motivacím k zapojení do kreativních aktivit, tvorbě komunit a preferovaným komunikačním kanálům. Na základě kvantitativního a kvalitativního šetření s odborníky pracujícími se seniory, v dílnách a labech po republice, byla identifikována řada faktorů, které ovlivňují ochotu seniorů aktivně se účastnit programů otevřených dílen. Výsledky práce poslouží jako podklad pro strategický rozvoj dílny Robota s důrazem na inkluzi, mezigenerační dialog a aktivní stárnutí. Práce zároveň přináší přenositelné poznatky pro další subjekty v oblasti komunitní práce, vzdělávání a kulturní participace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58817
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account