Marketingová strategie otevřené kreativní dílny Robota se zaměřením na seniory

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie otevřené kreativní dílny Robota se zaměřením na seniory

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie otevřené kreativní dílny Robota se zaměřením na seniory
Author: Michnová, Daniela
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Rostoucí podíl seniorů ve společnosti představuje nejen demografickou výzvu, ale také příležitost k redefinici jejich role ve veřejném a komunitním životě. Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro otevřenou kreativní dílnu Robota, která je součástí Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, a to se specifickým zaměřením na cílovou skupinu seniorů. Výzkum reaguje na potřebu porozumět volnočasovým preferencím starší populace, jejich postojům k moderním technologiím, motivacím k zapojení do kreativních aktivit, tvorbě komunit a preferovaným komunikačním kanálům. Na základě kvantitativního a kvalitativního šetření s odborníky pracujícími se seniory, v dílnách a labech po republice, byla identifikována řada faktorů, které ovlivňují ochotu seniorů aktivně se účastnit programů otevřených dílen. Výsledky práce poslouží jako podklad pro strategický rozvoj dílny Robota s důrazem na inkluzi, mezigenerační dialog a aktivní stárnutí. Práce zároveň přináší přenositelné poznatky pro další subjekty v oblasti komunitní práce, vzdělávání a kulturní participace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58817
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account