Využití sexismu a ženské nahoty v reklamě k upoutání pozornosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití sexismu a ženské nahoty v reklamě k upoutání pozornosti

Show full item record

No preview available
Title: Využití sexismu a ženské nahoty v reklamě k upoutání pozornosti
Author: Vondráčková, Eliška
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce pojednává především o využívání sexismu a polonahých či nahých ženských těl v reklamě, ale i o postavení a roli žen v reklamě. Práce analyzuje způsoby, jakými jsou ženy v reklamách prezentovány, a identifikuje různé formy sexismu využívané v reklamním průmyslu. Cílem výzkumu je zjistit, jak česká veřejnost tyto reklamy vnímá a do jaké míry jejich postoje ovlivňuje pohlaví respondentů. Cílem práce je zjistit, jaký názor na tyto reklamy mají spotřebitelé české společnosti. Výzkum práce je proveden analýzou sekundárních dat a dotazníkovým šetřením v online prostředí. Práce zjišťuje nejen postoje vůči sexistickým reklamám a do jaké míry jsou tyto postoje ovlivněny pohlavím, ale i jak je problematika sexismu v reklamě v České republice reflektována a jakou pozornost jí věnují relevantní instituce a organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58831
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account