Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů
Author: Čulíková, Michaela
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práca sa zameriava na návrh marketingovej stratégie pre spoločnosť Electro-Magnetic, ktorá pôsobí v oblasti elektrotechnických riešení a komponentov. Cieľom práce je identifikovať aktuálne výzvy v oblasti marketingovej komunikácie, distribúcie a budovania značky a navrhnúť udržateľnú a realizovateľnú marketingovú stratégiu. Súčasťou práce je analýza interných a externých faktorov, výskum vnímania značky, ako aj formulácia strategických odporúčaní so zameraním na B2B segment.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58850
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account