Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky |
| Author: |
Dvořáková, Michaela
|
| Advisor: |
Dolínková, Olga
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností a jejím vlivem na budování značky. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti společenské odpovědnosti a budováním značky. Praktická část představuje značku Albert a její současné společensky odpovědné aktivity, analyzuje fakta získaná pomocí kvantitativního výzkumu a věnuje se také klimatickému plánu společnosti a konkurenční analýze. Cílem projektové části je návrh efektivního komunikačního konceptu značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58852
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account