Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Author: Dvořáková, Michaela
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností a jejím vlivem na budování značky. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti společenské odpovědnosti a budováním značky. Praktická část představuje značku Albert a její současné společensky odpovědné aktivity, analyzuje fakta získaná pomocí kvantitativního výzkumu a věnuje se také klimatickému plánu společnosti a konkurenční analýze. Cílem projektové části je návrh efektivního komunikačního konceptu značky, který vychází ze získaných informací v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58852
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account