Optimalizace kreativního procesu v marketingu s využitím prediktivní AI a analýzy pozornosti
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Optimalizace kreativního procesu v marketingu s využitím prediktivní AI a analýzy pozornosti |
| Author: |
Látal, Tomáš
|
| Advisor: |
Šula, Tomáš
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací kreativního procesu v marketingové komunikaci prostřednictvím využití prediktivních nástrojů umělé inteligence (AI) a analýzy pozornosti. Cílem je analyzovat efektivitu dvou přístupů k tvorbě akvizičního obsahu - jednoho založeného na obecných tématech a druhého vycházejícího z trendových predikcí, získaných z nástrojů jako Google Trends. Pro splnění cíle byl použit smíšený výzkumný design, kombinující kvantitativní experiment zaměřený na výkonnost obsahu a kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů s odborníky z oblasti digitálního marketingu a obsahové tvorby. Výstupem je návrh metodiky adaptivní a dynamické tvorby obsahu, založený na empirických datech a rozpracovaný do návrhu webové aplikace. Práce zároveň přináší praktická doporučení pro zvýšení efektivity marketingových strategií v digitálním prostředí. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58861
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account