Marketingová komunikace kavárny na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace kavárny na sociálních sítích |
| Autor: |
Hloužková, Tereza
|
| Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací kaváren na sociálních sítích se zaměřením na lokální trh Třinec. Práce vychází z kombinace teoretických poznatků, analýzy komunikace konkurence na trhu a kvantitativního výzkumného šetření zaměřeného na postoje, chování a preference uživatelů sociálních sítí ve vztahu ke kavárnám i marketingu na sociálních sítích. Výsledkem je konkrétní návrh komunikačního konceptu na sociálních sítích pro začínající kavárnu, který definuje cílovou skupinu, komunikační pilíře, vizuální a verbální styl, doporučené platformy, formáty a tematické okruhy. Práce má využití v praxi a přispívá k hlubšímu pochopení postojů spotřebitelů k marketingové komunikaci na sociálních sítích kaváren v lokálním kontextu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58906
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet