Marketingová komunikace společnosti Vilgain

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Vilgain

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Hrdličková, Klára
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58907
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti Vilgain. V teoretické části jsou představeny nástroje marketingových komunikací, rozdělené na klasické (reklama, podpora prodeje, online) a moderní (product placement, customizace) a jejich využití v oblasti potravinářství a zdravé výživy. Dále je v této části práce také popsán nákupní rozhodovací proces zákazníka, spotřebitelské chování a metodologie k výzkumu. Praktická část práce se soustředí na aplikaci těchto nástrojů ve společnosti Vilgain a jsou zde detailně popsány konkrétní příklady užívání. V rámci výzkumu je zkoumaná účinnost nástrojů a faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka. Výsledky ukazují, jak efektivní marketingová komunikace podporuje růst a povědomí o značce na trhu, a jaké nástroje jsou nejvíce účinné. Dále se také ukazuje to, co je pro zákazníky této společnosti klíčové při nákupním rozhodovacím procesu a jaké faktory je nejvíce ovlivňují.
dc.format 89 s. (111 044 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject nákupní rozhodovací proces cs
dc.subject faktory cs
dc.subject nástroje cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject purchase decision process en
dc.subject factors en
dc.subject tools en
dc.subject marketing en
dc.title Marketingová komunikace společnosti Vilgain
dc.title.alternative Marketing Communication of Vilgain
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of Vilgain. The theoretical part presents the marketing communication tools, divided into classical (advertising, sales promotion, online...) and modern (product placement, customization...) and their use in the field of food and health food. Furthermore, this part of the thesis also describes the customer's purchasing decision process, consumer behaviour and the methodology to research. The practical part of the thesis focuses on the application of these tools in Vilgain and specific examples of use are described in detail. The research examines the effectiveness of the tools and the factors influencing the customer's purchasing decision process. The results show how effective marketing communication promotes growth and brand awareness in the market, and which tools are most effective. Also, the results show what is key for the customers of this company in the purchase decision process and what factors influence them the most.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71815
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account