| dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
| dc.contributor.author |
Hrdličková, Klára
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58907
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti Vilgain. V teoretické části jsou představeny nástroje marketingových komunikací, rozdělené na klasické (reklama, podpora prodeje, online) a moderní (product placement, customizace) a jejich využití v oblasti potravinářství a zdravé výživy. Dále je v této části práce také popsán nákupní rozhodovací proces zákazníka, spotřebitelské chování a metodologie k výzkumu. Praktická část práce se soustředí na aplikaci těchto nástrojů ve společnosti Vilgain a jsou zde detailně popsány konkrétní příklady užívání. V rámci výzkumu je zkoumaná účinnost nástrojů a faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka. Výsledky ukazují, jak efektivní marketingová komunikace podporuje růst a povědomí o značce na trhu, a jaké nástroje jsou nejvíce účinné. Dále se také ukazuje to, co je pro zákazníky této společnosti klíčové při nákupním rozhodovacím procesu a jaké faktory je nejvíce ovlivňují. |
|
| dc.format |
89 s. (111 044 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
| dc.subject |
nákupní rozhodovací proces
|
cs |
| dc.subject |
faktory
|
cs |
| dc.subject |
nástroje
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
Marketing communication
|
en |
| dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
| dc.subject |
purchase decision process
|
en |
| dc.subject |
factors
|
en |
| dc.subject |
tools
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.title |
Marketingová komunikace společnosti Vilgain |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Communication of Vilgain |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of Vilgain. The theoretical part presents the marketing communication tools, divided into classical (advertising, sales promotion, online...) and modern (product placement, customization...) and their use in the field of food and health food. Furthermore, this part of the thesis also describes the customer's purchasing decision process, consumer behaviour and the methodology to research. The practical part of the thesis focuses on the application of these tools in Vilgain and specific examples of use are described in detail. The research examines the effectiveness of the tools and the factors influencing the customer's purchasing decision process. The results show how effective marketing communication promotes growth and brand awareness in the market, and which tools are most effective. Also, the results show what is key for the customers of this company in the purchase decision process and what factors influence them the most. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71815
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|