Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Hromková, Hana
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58908
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Klubu dětí a mládeže směrem k dobrovolníkům a jejím vlivem na jejich nábor a dlouhodobé setrvání v organizaci. Cílem práce je identifikovat, jaké faktory ovlivňují rozhodování dobrovolníků a jakým způsobem lze efektivně využít marketingovou komunikaci k jejich motivaci a udržení. Teoretická část se věnuje dobrovolnictví, marketingové komunikaci v neziskovém sektoru a motivaci dobrovolníků. Praktická část využívá kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky, které poskytují vhled do jejich zkušeností a očekávání. Na základě výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení informovanosti, zpětné vazby a celkové podpory dobrovolníků. Závěry práce mohou být přínosné nejen pro Klub dětí a mládeže, ale i pro další neziskové organizace pracující s dobrovolníky.
dc.format 90 s. (118186 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dobrovolnictví cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject motivace dobrovolníků cs
dc.subject nábor dobrovolníků cs
dc.subject udržení dobrovolníků cs
dc.subject volunteering en
dc.subject marketing communication en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject volunteer motivation en
dc.subject volunteer recruitment en
dc.subject retention of volunteers en
dc.title Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže
dc.title.alternative Marketing Communication Aimed at Motivating Volunteers in the Children and Youth Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Children and Youth Club towards volunteers and its influence on their recruitment and long-term retention in the organization. The aim of the thesis is to analyse what factors influence volunteer decision making and how marketing communication can be used effectively to motivate and retain volunteers. The theoretical part focuses on volunteering, marketing communication in the non-profit sector and volunteer motivation. The practical part uses qualitative research in the form of semi-structured interviews with volunteers to provide insight into their experiences and expectations. Based on the results, recommendations are formulated to improve volunteer awareness, feedback and overall support. The findings of the thesis can be beneficial not only for the Children and Youth Club, but also for other non-profit organizations working with volunteers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71816
dc.date.submitted 2025-04-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account