Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Hromková, Hana
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58908
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Klubu dětí a mládeže směrem k dobrovolníkům a jejím vlivem na jejich nábor a dlouhodobé setrvání v organizaci. Cílem práce je identifikovat, jaké faktory ovlivňují rozhodování dobrovolníků a jakým způsobem lze efektivně využít marketingovou komunikaci k jejich motivaci a udržení. Teoretická část se věnuje dobrovolnictví, marketingové komunikaci v neziskovém sektoru a motivaci dobrovolníků. Praktická část využívá kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky, které poskytují vhled do jejich zkušeností a očekávání. Na základě výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení informovanosti, zpětné vazby a celkové podpory dobrovolníků. Závěry práce mohou být přínosné nejen pro Klub dětí a mládeže, ale i pro další neziskové organizace pracující s dobrovolníky. |
|
| dc.format |
90 s. (118186 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
dobrovolnictví
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
| dc.subject |
motivace dobrovolníků
|
cs |
| dc.subject |
nábor dobrovolníků
|
cs |
| dc.subject |
udržení dobrovolníků
|
cs |
| dc.subject |
volunteering
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
| dc.subject |
volunteer motivation
|
en |
| dc.subject |
volunteer recruitment
|
en |
| dc.subject |
retention of volunteers
|
en |
| dc.title |
Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Communication Aimed at Motivating Volunteers in the Children and Youth Club |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Children and Youth Club towards volunteers and its influence on their recruitment and long-term retention in the organization. The aim of the thesis is to analyse what factors influence volunteer decision making and how marketing communication can be used effectively to motivate and retain volunteers. The theoretical part focuses on volunteering, marketing communication in the non-profit sector and volunteer motivation. The practical part uses qualitative research in the form of semi-structured interviews with volunteers to provide insight into their experiences and expectations. Based on the results, recommendations are formulated to improve volunteer awareness, feedback and overall support. The findings of the thesis can be beneficial not only for the Children and Youth Club, but also for other non-profit organizations working with volunteers. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71816
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-15 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account