Sociální sítě FC Baník Ostrava
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
| dc.contributor.author |
Kocián, Václav
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58913
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce představuje téma sociální sítě FC Baník Ostrava. Cílem této bakalářské práce je na základě dosud nastudované literatury a provedeného výzkumu analyzovat nejvhodnější platformu sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky FC Baník Ostrava a zároveň zjistit nejúčinnější formáty a obsah sdělení. Na základě výsledků dotazníkového řešení dojde k vypracování doporučení na zlepšení komunikace prostřednictvím sociálních sítí. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se sociálních sítí, fotbalu a sociálních sítí a sportovních klubů. Praktická část pracuje s informacemi o klubu a výsledcích dotazníkového šetření. |
|
| dc.format |
61 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Fotbal
|
cs |
| dc.subject |
FC Baník Ostrava
|
cs |
| dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
Fanoušci
|
cs |
| dc.subject |
Obsah
|
cs |
| dc.subject |
Soccer
|
en |
| dc.subject |
FC Baník Ostrava
|
en |
| dc.subject |
Social Networks
|
en |
| dc.subject |
Fans
|
en |
| dc.subject |
Content
|
en |
| dc.title |
Sociální sítě FC Baník Ostrava |
|
| dc.title.alternative |
Social Networks of FC Baník Ostrava |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis presents the topic of FC Baník Ostrava social network. The aim of this bachelor thesis is to analyze the most suitable social networking platform for communication with FC Baník Ostrava fans and to find out the most effective formats and content of the messages based on the literature and research conducted so far. Based on the results of the questionnaire, recommendations for improving communication via social networks will be developed. The theoretical part defines concepts related to social networks, football and social networks and sports clubs. The practical part works with club information and the results of the questionnaire survey. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71822
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account