Sociální sítě FC Baník Ostrava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě FC Baník Ostrava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Kocián, Václav
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58913
dc.description.abstract Tato bakalářská práce představuje téma sociální sítě FC Baník Ostrava. Cílem této bakalářské práce je na základě dosud nastudované literatury a provedeného výzkumu analyzovat nejvhodnější platformu sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky FC Baník Ostrava a zároveň zjistit nejúčinnější formáty a obsah sdělení. Na základě výsledků dotazníkového řešení dojde k vypracování doporučení na zlepšení komunikace prostřednictvím sociálních sítí. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se sociálních sítí, fotbalu a sociálních sítí a sportovních klubů. Praktická část pracuje s informacemi o klubu a výsledcích dotazníkového šetření.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Fotbal cs
dc.subject FC Baník Ostrava cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Fanoušci cs
dc.subject Obsah cs
dc.subject Soccer en
dc.subject FC Baník Ostrava en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Fans en
dc.subject Content en
dc.title Sociální sítě FC Baník Ostrava
dc.title.alternative Social Networks of FC Baník Ostrava
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis presents the topic of FC Baník Ostrava social network. The aim of this bachelor thesis is to analyze the most suitable social networking platform for communication with FC Baník Ostrava fans and to find out the most effective formats and content of the messages based on the literature and research conducted so far. Based on the results of the questionnaire, recommendations for improving communication via social networks will be developed. The theoretical part defines concepts related to social networks, football and social networks and sports clubs. The practical part works with club information and the results of the questionnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71822
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account