Vnímání vážné hudby českých a rakouských skladatelů v reklamě u vysokoškolských studentů obou zemí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání vážné hudby českých a rakouských skladatelů v reklamě u vysokoškolských studentů obou zemí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání vážné hudby českých a rakouských skladatelů v reklamě u vysokoškolských studentů obou zemí
Autor: Linhartová, Veronika
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce se zabývá tématem vážné hudby v reklamě, konkrétně od skladatelů Bedřicha Smetany, Antonína Dvořáka, Wolfganga Amadea Mozarta a Johanna Strausse mladšího. Vybrané spoty s jejich skladbami jsou podrobeny interpretativní analýze a následně v rámci polostrukturovaných rozhovorů rozebrány s českými a rakouskými vysokoškolskými studenty. Cílem je zjistit společné rysy používání vážné hudby českých a rakouských skladatelů v televizních spotech a jak tuto hudbu v reklamách vnímají čeští a rakouští studenti. Následně vzniklý soupis vhledů může sloužit jako doporučení značkám, které zvažují využití vážné hudby při své propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58921
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet