Vnímání vážné hudby českých a rakouských skladatelů v reklamě u vysokoškolských studentů obou zemí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vnímání vážné hudby českých a rakouských skladatelů v reklamě u vysokoškolských studentů obou zemí |
| Autor: |
Linhartová, Veronika
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá tématem vážné hudby v reklamě, konkrétně od skladatelů Bedřicha Smetany, Antonína Dvořáka, Wolfganga Amadea Mozarta a Johanna Strausse mladšího. Vybrané spoty s jejich skladbami jsou podrobeny interpretativní analýze a následně v rámci polostrukturovaných rozhovorů rozebrány s českými a rakouskými vysokoškolskými studenty. Cílem je zjistit společné rysy používání vážné hudby českých a rakouských skladatelů v televizních spotech a jak tuto hudbu v reklamách vnímají čeští a rakouští studenti. Následně vzniklý soupis vhledů může sloužit jako doporučení značkám, které zvažují využití vážné hudby při své propagaci. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58921
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet