Interní PR a jeho vliv na spokojenost zaměstnanců ve výrobním sektoru
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
| dc.contributor.author |
Majchráková, Radka
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58922
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na téma interního PR a jeho vlivu na spokojenost zaměstnanců pracujících ve výrobních firmách, zjišťuje jejich pohled na jednotlivé nástroje, aktivity a význam, který zaměstnanci přikládají firemní kultuře. Teoretická část vymezuje základní pojmy interní komunikace, interního PR a firemní kultury. V praktické části prezentuje výsledky výzkumu, jež probíhal ve dvou výrobních firmách a zhodnocuje odpovědi, jež vypověděli zaměstnanci daných společností. Cílem výzkumu a potažmo i celé práce je zjistit, jak zaměstnanci působící v tomto odvětví vnímají význam firemní kultury, jednotlivé nástroje interního PR a zda pociťují jejich vliv na míru jejich spokojenosti v daném zaměstnání. |
|
| dc.format |
81 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
interní public relations
|
cs |
| dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
| dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
| dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
| dc.subject |
nástroje vnitrofiremní komunikace
|
cs |
| dc.subject |
Internal Public Relations
|
en |
| dc.subject |
Corporate Culture
|
en |
| dc.subject |
Internal Communication
|
en |
| dc.subject |
Employee Satisfaction
|
en |
| dc.subject |
Tools of Internal Communication
|
en |
| dc.title |
Interní PR a jeho vliv na spokojenost zaměstnanců ve výrobním sektoru |
|
| dc.title.alternative |
Internal PR and Its Effect on Employee Satisfaction in the Manufacturing Sector |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Pončíková, Zuzana |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on the topic of internal PR and the satisfaction of employees in manufacturing companies, it finds out their view on the intern PR tools, activities and importance that employees attach to corporate culture. The theoretical part defines the basic concepts of internal communication, internal PR and corporate culture. The practical part presents the results of the research that was carried out in two manufacturing companies and evaluates the answers that was given by employees of the given companies. The aim of the research and, consequently, the whole bachelor thesis is to find out how employees perceive the importance of corporate culture, single tools of internal PR and if they feel their influence on the degree of their satisfaction in their employment. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71831
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-15 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account