Interní PR a jeho vliv na spokojenost zaměstnanců ve výrobním sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní PR a jeho vliv na spokojenost zaměstnanců ve výrobním sektoru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Majchráková, Radka
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58922
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na téma interního PR a jeho vlivu na spokojenost zaměstnanců pracujících ve výrobních firmách, zjišťuje jejich pohled na jednotlivé nástroje, aktivity a význam, který zaměstnanci přikládají firemní kultuře. Teoretická část vymezuje základní pojmy interní komunikace, interního PR a firemní kultury. V praktické části prezentuje výsledky výzkumu, jež probíhal ve dvou výrobních firmách a zhodnocuje odpovědi, jež vypověděli zaměstnanci daných společností. Cílem výzkumu a potažmo i celé práce je zjistit, jak zaměstnanci působící v tomto odvětví vnímají význam firemní kultury, jednotlivé nástroje interního PR a zda pociťují jejich vliv na míru jejich spokojenosti v daném zaměstnání.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní public relations cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject spokojenost zaměstnanců cs
dc.subject nástroje vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject Internal Public Relations en
dc.subject Corporate Culture en
dc.subject Internal Communication en
dc.subject Employee Satisfaction en
dc.subject Tools of Internal Communication en
dc.title Interní PR a jeho vliv na spokojenost zaměstnanců ve výrobním sektoru
dc.title.alternative Internal PR and Its Effect on Employee Satisfaction in the Manufacturing Sector
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the topic of internal PR and the satisfaction of employees in manufacturing companies, it finds out their view on the intern PR tools, activities and importance that employees attach to corporate culture. The theoretical part defines the basic concepts of internal communication, internal PR and corporate culture. The practical part presents the results of the research that was carried out in two manufacturing companies and evaluates the answers that was given by employees of the given companies. The aim of the research and, consequently, the whole bachelor thesis is to find out how employees perceive the importance of corporate culture, single tools of internal PR and if they feel their influence on the degree of their satisfaction in their employment.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71831
dc.date.submitted 2025-04-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account