Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
| dc.contributor.author |
Mlčochová, Adéla
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58925
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se bude zabývat komunikační strategií nástupové olympijské kolekce Českého týmu pro Letní olympijské hry, které se konaly roku 2024 v Paříži, na jejíž tvorbě se podílel oděvní návrhář Jan Černý a značka Alpine Pro. V teoretické části práce bude definován fashion marketing a jeho obecné nástroje a taktéž ty specifické. Dále strategii komunikace značek s designéry a vyjmenuje české nástupové kolekce minulých let,a Součástí teoretické části práce bude stanovena i metodika, která bude obsahovat cíle a účel práce, kritéria a výběr participantů a také metoda výzkumu společně s výzkumnými otázkami. V praktické části autorka provede analýzu komunikační strategie kolekce a následně bude zaznamenána realizace výzkumu. Tyto data pak povedou k zodpovězení výzkumných otázek, na základě kterých budou vytvořena doporučení. |
|
| dc.format |
71 s. (102 820 znaků). |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
český olympijský tým
|
cs |
| dc.subject |
násupová kolekce
|
cs |
| dc.subject |
módní designér
|
cs |
| dc.subject |
značka
|
cs |
| dc.subject |
fashion marketing
|
en |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
Czech Olympic team
|
en |
| dc.subject |
opening ceremony collection
|
en |
| dc.subject |
fashion designer
|
en |
| dc.subject |
brand
|
en |
| dc.title |
Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024 |
|
| dc.title.alternative |
Communication Strategy for the Czech Olympic Collection at the 2024 Summer Olympic Games |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Chlebková, Jennifer |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis will be focusing on communication strategy of the Olympic collection, of the Czech team for the Summer Olympic Games that were held in Paris 2024. The collection was made for the opening ceremony, which was created by fashion designer Jan Černý and the brand Alpine Pro. In the theoretical part of the thesis, will be defined fashion marketing and it's common tools and also the specific ones Then communication strategy of brands and fashion designers and will name czech opening ceremony collections of previous years. The theoretical part will also include the methodology, which contains of objectives and purpouse of the thesis, criteria for choosing the participants and also the research method together with the research questions. Practical part will contain analysis communication strategy of the collection and then will record the realisation of the research. The data will then lead to answear the research questions, which will be the key to form reccomendations. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71834
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account