Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Mlčochová, Adéla
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58925
dc.description.abstract Bakalářská práce se bude zabývat komunikační strategií nástupové olympijské kolekce Českého týmu pro Letní olympijské hry, které se konaly roku 2024 v Paříži, na jejíž tvorbě se podílel oděvní návrhář Jan Černý a značka Alpine Pro. V teoretické části práce bude definován fashion marketing a jeho obecné nástroje a taktéž ty specifické. Dále strategii komunikace značek s designéry a vyjmenuje české nástupové kolekce minulých let,a Součástí teoretické části práce bude stanovena i metodika, která bude obsahovat cíle a účel práce, kritéria a výběr participantů a také metoda výzkumu společně s výzkumnými otázkami. V praktické části autorka provede analýzu komunikační strategie kolekce a následně bude zaznamenána realizace výzkumu. Tyto data pak povedou k zodpovězení výzkumných otázek, na základě kterých budou vytvořena doporučení.
dc.format 71 s. (102 820 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject český olympijský tým cs
dc.subject násupová kolekce cs
dc.subject módní designér cs
dc.subject značka cs
dc.subject fashion marketing en
dc.subject communication en
dc.subject Czech Olympic team en
dc.subject opening ceremony collection en
dc.subject fashion designer en
dc.subject brand en
dc.title Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024
dc.title.alternative Communication Strategy for the Czech Olympic Collection at the 2024 Summer Olympic Games
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chlebková, Jennifer
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis will be focusing on communication strategy of the Olympic collection, of the Czech team for the Summer Olympic Games that were held in Paris 2024. The collection was made for the opening ceremony, which was created by fashion designer Jan Černý and the brand Alpine Pro. In the theoretical part of the thesis, will be defined fashion marketing and it's common tools and also the specific ones Then communication strategy of brands and fashion designers and will name czech opening ceremony collections of previous years. The theoretical part will also include the methodology, which contains of objectives and purpouse of the thesis, criteria for choosing the participants and also the research method together with the research questions. Practical part will contain analysis communication strategy of the collection and then will record the realisation of the research. The data will then lead to answear the research questions, which will be the key to form reccomendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71834
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account