Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Mňačko, David
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58926
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a analýzou spokojenosti zákazníků obchodu Pravé Bio, který nabízí produkty v oblasti zdravých potravin, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Cílem je zjistit spokojenost zákazníků s produkty a zjistit preference zákazníků v kategoriích produktů, které obchodu nabízí. Provedena je analýza využívaných nástrojů marketingové komunikace a určení nejúčinnějších komunikačních nástrojů. Zkoumána je také spokojenost zákazníků s kvalitou nákupního procesu. Výzkum je prováděn kvalitativní metodou - polostrukturovanými rozhovory s majitelkou obchodu Pravé Bio a kvantitativní metodou - dotazníkovým šetřením, jehož respondenty jsou zákazníci e-shopu. Na základě výsledků jsou navržena doporučení na zlepšení marketingové komunikace, kvality nákupního procesu a rozšíření nabídky produktů.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject bioprodukty cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject nákupní proces cs
dc.subject zákaznické služby cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Online Communication en
dc.subject E-shop en
dc.subject Organic Products en
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Shopping Process en
dc.subject Customer Service en
dc.title Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio
dc.title.alternative Marketing Communication and Customer Satisfaction at the Pravé Bio Store
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on marketing communication and a customer satisfaction analysis at the Pravé Bio store, which offers health food products, dietary supplements, and natural cosmetics. The aim is to assess customer satisfaction with the products and identify customer preferences across the store's product range. The thesis also analyzes the use of marketing communication tools to determine the most effective strategies. Additionally, customer satisfaction with the quality of the shopping process is examined. The research employs both qualitative and quantitative methods. The qualitative part consists of semistructured interviews with the owner of Pravé Bio, while the quantitative part is based on a survey conducted among e-shop customers. Based on the results, recommendations are proposed for improving marketing communication, enhancing the quality of the shopping process, and expanding the product range.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71835
dc.date.submitted 2025-04-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account