Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Šišková, Tereza
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58938
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá technologiemi virtuálního cestování jako nástroje digitálního marketingu. K získání podstatných informací, které charakterizují povědomí a využívání virtuálního cestování, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum převážně mezi cestovateli generace Y a Z. Teoretická část se zaměřuje na základní definování cestovního ruchu, digitálního marketingu a většího představení virtuálního cestování a jeho forem. Praktická část analyzuje výsledky kvalitativního i kvantitativního výzkumu. V závěru práce jsou shrnuta zjištění provedených šetření a doporučení pro větší implementaci virtuálního cestování do digitálního marketingu.
dc.format 67 s. (97 626 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject virtuální cestování cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject virtual travelling en
dc.subject digital marketing en
dc.subject virtual reality en
dc.subject tourism en
dc.title Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu
dc.title.alternative Virtual Travelling as a Digital Marketing Tool in Tourism
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with virtual travelling technologies as a digital marketing tool. In order to obtain essential information that characterises the awareness and use of virtual travel, the bachelor thesis conducted research mainly among Generation Y and Z travellers. The theoretical part focuses on the basic definition of tourism, digital marketing and a larger introduction to virtual travelling and its forms. The practical part analyses the results of qualitative and quantitative research. The thesis concludes with a summary of the findings of the research and recommendations for greater implementation of virtual travel in digital marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71848
dc.date.submitted 2025-04-14


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account