Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
| dc.contributor.author |
Šišková, Tereza
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58938
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá technologiemi virtuálního cestování jako nástroje digitálního marketingu. K získání podstatných informací, které charakterizují povědomí a využívání virtuálního cestování, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum převážně mezi cestovateli generace Y a Z. Teoretická část se zaměřuje na základní definování cestovního ruchu, digitálního marketingu a většího představení virtuálního cestování a jeho forem. Praktická část analyzuje výsledky kvalitativního i kvantitativního výzkumu. V závěru práce jsou shrnuta zjištění provedených šetření a doporučení pro větší implementaci virtuálního cestování do digitálního marketingu. |
|
| dc.format |
67 s. (97 626 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
virtuální cestování
|
cs |
| dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
| dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
| dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
| dc.subject |
virtual travelling
|
en |
| dc.subject |
digital marketing
|
en |
| dc.subject |
virtual reality
|
en |
| dc.subject |
tourism
|
en |
| dc.title |
Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu |
|
| dc.title.alternative |
Virtual Travelling as a Digital Marketing Tool in Tourism |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with virtual travelling technologies as a digital marketing tool. In order to obtain essential information that characterises the awareness and use of virtual travel, the bachelor thesis conducted research mainly among Generation Y and Z travellers. The theoretical part focuses on the basic definition of tourism, digital marketing and a larger introduction to virtual travelling and its forms. The practical part analyses the results of qualitative and quantitative research. The thesis concludes with a summary of the findings of the research and recommendations for greater implementation of virtual travel in digital marketing. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71848
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-14 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account