Interaktivní jazyková publikace pro děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interaktivní jazyková publikace pro děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dosoudilová, Jana
dc.contributor.author Frydrychová, Vendula
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:47Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:47Z
dc.date.issued 2024-11-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58971
dc.description.abstract Diplomová práce se v teoretické části věnuje srovnání edukačních metod pro předškolní děti, vlivu technologií na jejich rozvoj a sociálním dopadům používání výukových aplikací. Na závěr představuje příklady edukačních aplikací z různých zemí a zaměřuje se na Island, kde je jejich nabídka stále nedostatečná. V praktické části této diplomové práce byl, na základě zjištěných informací z teoretické části, navržen a vytvořen prototyp interaktivní edukační aplikace, zaměřené na výuku anglického a islandského jazyka pro děti v předškolním věku. Aplikace vychází z metodiky stanovené Rámcovým vzdělávacím programem (RVP), což umožnilo vytvoření efektivního a pedagogicky podloženého výukového obsahu. Prototyp je obohacen o ručně ilustrované grafické prvky, zvukové nahrávky namluvené rodilým mluvčím a animace, které podporují porozumění neznámé slovní zásoby a zvyšují atraktivitu aplikace pro malé uživatele.
dc.format 106 s. (130 626 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interaktivní výuka cs
dc.subject edukační aplikace cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject předškolní jazyková výuka cs
dc.subject islandština pro děti cs
dc.subject angličtina pro děti cs
dc.subject interactive teaching en
dc.subject educational app en
dc.subject preschool age en
dc.subject preschool language education en
dc.subject Icelandic for kids en
dc.subject English for kids en
dc.title Interaktivní jazyková publikace pro děti
dc.title.alternative Interactive Language Publication for Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vyoralová, Jana
dc.date.accepted 2025-06-11
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this thesis focuses on comparing educational methods for preschool children, the impact of technology on their development, and the social implications of using educational applications. It concludes by presenting examples of educational apps from various countries, with a particular focus on Iceland, where the availability of such resources remains insufficient. Based on the findings from the theoretical part, the practical section of the thesis involves the design and development of a prototype interactive educational application aimed at teaching English and Icelandic to preschool-aged children. The application is based on methodologies outlined in the Framework Educational Program (FEP), which enabled the creation of effective and pedagogically grounded educational content. The prototype is enriched with hand-drawn illustrations, voice recordings by native speaker, and animations that support the understanding of unfamiliar vocabulary and increase the app's appeal for young users.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Multimédia a design cs
dc.identifier.stag 71887
dc.date.submitted 2025-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account