Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů
Author: Vašková, Zdeňka
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce na téma "Marketingové plánování firmy HP TRONIC, s. r. o, při prodeji centrálních vysávacích systémů" se zabývá formulováním takového marketingové-ho plánu, který by co nejlépe napomohl efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu centrálních vysávacích systémů. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingově řízené firmy, marketingového plánu a následně její konkurenceschopností. Základem praktické části je analýza současného stavu na trhu centrálních vysávacích sys-témů a hlavně vlastní zpracování marketingového plánu pro firmu HP TRONIC, s.r.o.Je zde popsána historie, současnost a plány do budoucna při strategii prodejů centrálních vy-sávacích systémů. Na základě závěrů situační analýzy je navrhnuto několik návrhů a dopo-ručení na zlepšení propagace tohoto systému a jsou navrhnuty akční programy pro zvýšení prodeje systému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5952
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8959


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašková_2008_dp.pdfBlocked 1.018Mb PDF View/Open
vašková_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
vašková_2008_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account