Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC
Author: Kadlčík, Martin
Advisor: Komín, Bohuslav
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., především však na obchodní značku PROTON. Teoretická část této práce přináší přehled o literárních poznatcích v oblasti marketingové komunikace. Hlavní náplní analytické části je analýza nástrojů marketingového komunikačního mixu využívaných firmou. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení vedoucí ke zkvalitnění stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5988
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 7425


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kadlčík_2008_bp.pdfBlocked 709.9Kb PDF View/Open
kadlčík_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
kadlčík_2008_op.doc 35Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account