Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny
Author: Zelinská, Kristýna
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu organizace a kompletní marketingový mix. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu sestavení současných cílových skupin festivalu Ostravské dny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6014
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7537


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zelinská_2008_bp.pdf 2.403Mb PDF View/Open
zelinská_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
zelinská_2008_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account