Animace v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Animace v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Animace v reklamě
Author: Rucká, Iva
Advisor: Slivka, Ondrej
Abstract: Cílem této práce je přinést pohled na animovanou reklamu, na její vývoj a nové trendy, jako významného komunikačního prostředku. Animace prochází v dnešní době, díky novým technologiím, velikým rozvojem a získává si nezastupitelné místo v reklamním průmyslu. Práce je doprovázena mnohými výroky slavných umělců o reklamě a to kladnými i zápornými a je jenom na čtenáři, jaký úsudek si udělá. Sama vnáším i svůj pohled na výroky slavných a ne vždy se vším souhlasím. Jsou to názory odborníků určitě ve své době poplatné, ale dnes mnohdy nicneříkající. Zabývám se morálkou a důvody, proč zvolit právě animovanou reklamu. Druhá část je praktická ve formě přípravy animované reklamy, pro neziskovou organizaci, zabývající se mezilidskými vztahy v rodině a životním prostředím. Vytvořila jsem scénář a storyboard s doplněním výtvarných návrhů připravených na rozpohybování. Chtěla jsem, aby reklamní spot působil jako ruční práce, ne technicky. Praktická část doplňuje teoretickou a přibližuje, jak taková animovaná reklama vzniká. Celá práce může sloužit pro reklamní a marketingové pracovníky, kteří se často rozhodují, jaký typ reklamy zvolit, nebo může sloužit studentům uměleckých škol, jako výukový materiál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6137
Date: 2008-05-09
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav produktového designu
Discipline: Multimedia a design
Grade for thesis and defense: D 8175


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rucká_2008_bp.pdfBlocked 9.336Mb PDF
rucká_2008_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
rucká_2008_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account