Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

Show full item record

No preview available
Title: Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing
Author: Janečka, Pavel
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práce se zabývá možnostmi rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska. Analyzuje současný stav regionu, práci destinačních managementů a hledá potenciál k dalšímu rozvoji oblasti a zvýšení turistické atraktivity. Navržená strategie využívá možností moderního přístupu k tématu prostřednictvím marketingu zážitků. Návrhy realizace a naplnění čtyř hlavních strategických cílů jsou doplněny samostatným event marketingovým projektem s názvem Koncert pro Hostýn, včetně jeho ekonomické náročnosti a podrobného realizačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6138
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8419


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janečka_2008_dp.pdfBlocked 3.736Mb PDF View/Open
janečka_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
janečka_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account