Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.
Author: Gronychová, Markéta
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu se zaměřením na propa-gaci ve firmě egoé s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány odborné teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového mixu. V praktické části je potom charakterizována firma egoé s.r.o., analyzován současný stav jejího marketingového mixu, jeho silné a slabé stránky a následně navržena opatření pro zlepšení současné situace, zvláště pak v oblasti propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6157
Date: 2008-05-23
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 9824


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gronychová_2008_bp.pdfBlocked 1.605Mb PDF
gronychová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
gronychová_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account