Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost

Show full item record

No preview available
Title: Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost
Author: Šuleř, Petr
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Tématem diplomové práce je identifikace klíčových atributů českého televizního zpravodajství s ohledem na jejich uplatnění při přípravě a realizaci marketingových kampaní. Práci tvoří tři části. Teoretická část poskytuje základní rámec, ve kterém lze prostředí českého televizního zpravodajství studovat, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem zaměřeným na divácké priority spojené se sledováním českého televizního zpravodajství. V této souvislosti nabízí diplomová práce ve své projektové části návrhy, zaměřené na optimalizaci procesu řízení marketingověkomunikačních kampaní zpravodajství České televize. Práce potvrzuje hypotézu, že skupina českých adolescentů a dospělých preferuje z dostupných typů propagace formu aktuální upoutávky, s tím, že existují významné rozdíly v postojích a preferovaných formách propagace českého televizního zpravodajství u definovaných skupin české populace. Výzkum naopak vyvrací předpoklad kritického postoje českých dospělých a adolescentů vůči českému televiznímu zpravodajství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6181
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7619


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šuleř_2008_dp.pdfBlocked 1.568Mb PDF
šuleř_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
šuleř_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account