Jak "postavit" internetový obchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak "postavit" internetový obchod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Málek, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:19:35Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:26Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/620
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních strategií eshopu. Praktická část seznamuje s problematikou e-commerce v ČR a analyzuje konkurenci a uživatele univerzitního eshopu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh struktury, uspořádání, grafický návrh a reklamní strategie univerzitního eshopu. cs
dc.format 79 s., 2 s. obr příloh cs
dc.format.extent 2199052 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
dc.subject internet cs
dc.subject eshop cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject internet marketing cs
dc.subject web cs
dc.subject www stránky cs
dc.subject internet en
dc.subject eshop en
dc.subject e-commerce en
dc.subject internet marketing en
dc.subject web en
dc.subject www en
dc.title Jak "postavit" internetový obchod cs
dc.title.alternative How to build an eshop en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated The goal of my work is to propose a working e-shop at UTB. This shop will offer fashion accessories, appareil, souvenirs, school tools and schoolbooks. Part of the shop will be a stu-dent center, where students can communicate within the group. My other goal is to propose a structure and setting of the e-shop, graphical design and advertisement strategy. Theoretical part explains possibilities, proposals and kinds of ad strategies of e-shops. Project part con-tains specific offer of a structure, settings, graphical proposal and ad strategy of university e-shop. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2774
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
málek_2006_dp.pdfBlocked 2.097Mb PDF View/Open
málek_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
málek_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account