Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni
Author: Hanáčková, Marie
Advisor: Dolanská, Nora
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti klientů s provedením současné informační brožury o České republice, kterou připravuje a vydává CzechTourism ve Vídni. V teoretické části je popsán marketingový výzkum s důrazem na informace týkající se dotazníku. Je zde také uveden marketingový komunikační mix a jeho části včetně podrobného výkladu o public relations. Informace jsou zpracovány podle literárních poznatků. Praktická část se zabývá provedením marketingového výzkumu a vyhodnocením výsledků dotazníkového šetření. Dále je zde analyzováno provedení brožur ostatních zahraničních turistických centrál ve Vídni a doporučení možností, jak zkvalitnit propagační brožuru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6214
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 7379


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanáčková_2008_bp.pdfBlocked 2.870Mb PDF
hanáčková_2008_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
hanáčková_2008_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account