Analýza struktury odběratelů podniku Fimes, a.s. a klasifikace jejich nároků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza struktury odběratelů podniku Fimes, a.s. a klasifikace jejich nároků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Plachá, Radomíra
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:49:02Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:25Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6296
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá odběratelskými vztahy a analýzou odběratelů spo-lečnosti FIMES, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. V teoretické části popisuji poznatky z oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů a průmyslového trhu. Analytická část se zaměřuje na analýzu odběratelů společnosti. Na jejich strukturu, export se zahraničními a tuzemskými odběrateli, hlavní odběratele. Jsou zde uvedeny návrhy a doporučení, které mohou zlepšit současnou situaci pro odběratele. cs
dc.format 54 s., 12 s. příloh cs
dc.format.extent 4195510 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2010
dc.subject Analýza cs
dc.subject dodavatelsko-odběratelské vztahy cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject odběratelé cs
dc.subject průmyslový trh cs
dc.subject Analysis en
dc.subject suplier and customer relationships en
dc.subject marketing inquiry en
dc.subject customers en
dc.subject industrial market en
dc.title Analýza struktury odběratelů podniku Fimes, a.s. a klasifikace jejich nároků cs
dc.title.alternative Customers analysis of company Fimes a.s. and classification their pretensions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.description.abstract-translated This presented bachelor's thesis deals with customer relationships and customers analysis of company FIMES a.s. Bachelor's thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. In theoretical part I describe the customer relationships and industrial market. The analytical part I deal with customer relationships in company. Above all their structure, export with foreign and inland customers, general customers. There are also suggestions and recommendation, which can improve present position for customers. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9791
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
plachá_2008_bp.pdf 4.001Mb PDF View/Open
plachá_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
plachá_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account