Brand building

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Brand building

Show full item record

No preview available
Title: Brand building
Author: Ptáčník, Jan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Moderní budování značky je obtížné, na trhu je rok od roku větší a větší množství výrobků,které soutěží o zákazníkovu přízeň. Zatímco v 50. letech stačilo mít odlišný produkt, dnes se musí produkty odlišovat především v zákazníkově mysli. Positioning nabízí způsoby, jak danou značku do zákazníkovy mysli umístit. Pokud brand manager dodrží všechny zásady a dokáže najít správnou odlišovací myšlenku, pokud jeho produkt za něco stojí, dá se říci, že má vyhráno.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6310
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4913


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ptáčník_2008_dp.pdfBlocked 5.425Mb PDF
ptáčník_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
ptáčník_2008_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account