Corporate identity penzionu Lion

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate identity penzionu Lion

Show full item record

No preview available
Title: Corporate identity penzionu Lion
Author: Havlíková, Markéta
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám segmentací trhu cestovního ruchu na území jihomoravského kraje, z vyhodnocením cílového zákazníka. Na základě segmentace se dále věnuji podrobnějšímu rozboru corporate identity penzionu Lion, který již pracuje s konkrétní cílovou skupinou. Se získaných podkladů k vytvoření corporate identity jsem vypracovala analýzu komunikačních strategií CI. Vyhodnotila jsem výsledky analýzy během prvního roku působení (firmy?) na trhu ubytovacích služeb a došla k závěrům, jaké povědomí si značka získala u cílového zákazníka a navrhla změny, na kterých by měla pracovat během dalších let, při výstavbě dalších etap, kterými jsou welness centrum a restaurace se školícím centrem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6426
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4798


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
havlíková_2008_bp.pdf 2.385Mb PDF View/Open
havlíková_2008_vp.doc 42Kb Microsoft Word View/Open
havlíková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account