Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

Show full item record

No preview available
Title: Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR
Author: Zahálka, Milan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a.s. v roce 2007 nazvaného "Tesco Charita roku 2007". Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti vynaložených prostředků a 3) předat tyto výsledky a doporučení magistře Ivaně Dubnové ze společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6444
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7535


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zahálka_2008_bp.pdf 1.790Mb PDF View/Open
zahálka_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
zahálka_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account