Projekt zvyšováni konkurenční schopnosti firmy S.M.S. využitím nástrojů CRM.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvyšováni konkurenční schopnosti firmy S.M.S. využitím nástrojů CRM.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvyšováni konkurenční schopnosti firmy S.M.S. využitím nástrojů CRM.
Author: Bajzík, Viliam
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Vplyvem dynamických, globálních a technologických změn si vyhrocující se konkurenční prostředí vyžaduje ne jenom kvalitu výrobků a služeb, ale zároveň nutí firmy vytvářet a udržet loajalitu zákazníků. Odpovědi zůstává koncept řízení vztahu se zákazníky (CRM). Tento koncept reprezentuje strategii, která představuje množinu procesů a prvků, které vyhledávají a shromažďují relevantní informace o zákaznících, tak aby na základe potřeb a požadavek s ním vytvářeli dlouhodobý hodnotný vztah. Cílem moji práci je analýza firmy a návrh řešení CRM ve firmě S.M.S. Realizaci navrhuji komplexním sloučením jednotlivých prvků CRM a nasměrování všech obchodných procesů ke zvyšování vzájemných hodnot se zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/661
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 3762


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bajzík_2006_dp.pdfBlocked 655.0Kb PDF View/Open
bajzík_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
bajzík_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account