Komunikace cestovního ruchu České republiky v zahraničí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace cestovního ruchu České republiky v zahraničí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Lichnovská, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:07:42Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:27Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6628
dc.description.abstract Tato magisterská práce je věnována způsobům komunikace cestovního ruchu České republiky v zahraničí. Práce se zabývá činností státních a soukromých institucí v oblasti cestování. V teoretické části jsem se věnovala obecnému popisu cestovního ruchu a jeho významu zejména pro národní ekonomiku. Podrobněji jsem popsala fungování systému státní podpory cestovního ruchu u nás. Praktická část je věnována detailnějšímu popisu propagace České republiky v oblasti cestovního ruchu. Zaměřila jsem se na nejvýznamnější instituce a jejich formy propagace. V praktické části jsem uvedla konkrétní ukázku projektu propagace České republiky. Závěr je věnován shrnutí celého problému zaměřenému se na cestovní ruch. cs
dc.format 76 s., 6 s.příloh cs
dc.format.extent 1355096 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
dc.subject komunikace cestovního ruchu cs
dc.subject státní a soukromé instituce cs
dc.subject význam v národní ekonomice cs
dc.subject systém státní podpory cs
dc.subject propagace ČR cs
dc.subject formy propagace cs
dc.subject praktický projekt cs
dc.subject communication in the tourism en
dc.subject public and private institutions en
dc.subject the national economics en
dc.subject state support system en
dc.subject practical part - their form of advertising en
dc.title Komunikace cestovního ruchu České republiky v zahraničí cs
dc.title.alternative Communication of Tourism of the Czech Republic in Abroad en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated Abstrakt ve světovém jazyce This work deals with ways of communication in the tourism of the Czech Republic in abroad- It aims at activities of public and private institutions in the field of traveling. In the theoretical part, the tourism is generally described together with its importance mainly for the national economics. The functioning of the tourism state support system in our country is described in more details. In the practical part, the publicity of the Czech Republic in the field of tourism is described in more details. The focus is on the most important institutions and their form of advertising. The practical part gives a concrete presentation of the project of advertising the Czech Republic. The conclusion summarizes the whole scope of problems dealing with the tourism. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7598
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
lichnovská_2008_dp.pdfBlocked 1.292Mb PDF View/Open
lichnovská_2008_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
lichnovská_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account