Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kunovská, Bronislava
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:34:56Z
dc.date.available 2010-07-13T13:34:56Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/665
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity. Projekt bakalářské práce obsahuje doporučení a návrhy pro společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., které by měl managament využít pro marketingové řízení společnosti. cs
dc.format 61 s., 9 s. příloh. cs
dc.format.extent 863056 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject služby cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject společnost Pohřebnictví Zlín cs
dc.subject spol. s r.o cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication tools en
dc.subject services en
dc.subject corporate identity en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject company Pohřebnictví Zlín en
dc.subject spol. s r. o en
dc.title Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Marketing communication of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the field of marketing communication and corporate identity of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o This company provides specific social services. The theoretical part deals with characterization of service corporate identity, and marketing communication utilizing communication tools. The practical part includes SWOT analysis as well as that of corporate identity. The project of the thesis includes recommendations and suggestions for the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., which the management could make use of for the improvement of marketing control. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2675
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kunovská_2006_bp.pdfBlocked 842.8Kb PDF View/Open
kunovská_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
kunovská_2006_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account