Marketing lokální kulturní instituce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing lokální kulturní instituce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Novotná, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-16T22:12:29Z
dc.date.available 2010-07-16T22:12:29Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6767
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvoření statistiky návštěvnosti diváků kina Květen v Malenovicích a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno za účelem vzniku Filmového klubu ANÝZ. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem, komunikačním mixem v oblasti služeb a financováním. V části analytické nalezneme výsledky marketingového výzkumu, způsoby komunikace kina Květen s veřejností a návrhy financování kulturní instituce. cs
dc.format 53 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 753875 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject statistika cs
dc.subject marketing in services en
dc.subject market research en
dc.subject communication mix en
dc.subject public relations en
dc.subject advertisement en
dc.subject statistics en
dc.title Marketing lokální kulturní instituce cs
dc.title.alternative Marketing of the local culture institution en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Orságová, Martina
dc.date.accepted 2008-01-21
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is create the statistics about visit rate of spectators in Květen cinema in Malenovice and assess questionnaire that was performed in order to origin Film club ANÝZ. Work is divided in the two parts - theoretic and practical. The theoretic part is about market research, communication mix in the services and finance. In the second part we will find results from market research, ways of communication between Květen cinema and public and suggestions about finance in culture institution. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cs
dc.thesis.degree-discipline Public economics and administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 7356
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
novotná_2008_bp.pdf 736.2Kb PDF View/Open
novotná_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
novotná_2008_op.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account