Analýza marketingového mixu kulturní akce - Kick Da Style

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu kulturní akce - Kick Da Style

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu kulturní akce - Kick Da Style
Author: Čechová, Eliška
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce se zabývá mapováním situace hip hopového prostředí v ostravském regionu. Zkoumá podmínky pro realizaci soutěže Kick Da Style. Snaží se zjistit nejdůležitější zásady pro tvorbu komunikace soutěže se subkulturou hip hopu. Díky provedené analýze byly zjištěny podmínky vedoucí k uskutečnění Kick Da Style. Dále jsou v závěru stanoveny možnosti pro zlepšení a vhodné zacílení komunikace s potenciálními účastníky soutěže v ostravském regionu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6788
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7487


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čechová_2008_bp.pdf 1.040Mb PDF View/Open
čechová_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
čechová_2008_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account