Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Podlešák, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-16T22:47:45Z
dc.date.available 2010-07-16T22:47:45Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6851
dc.description.abstract Tato bakalářská práce řeší problematiku firemních a produktových názvů. V jednotlivých částech čtenáře seznamuje s historií těchto názvů od zhruba 10. století do konce 20.století, vývojem přístupu k jejich tvorbě, ukázkami z jednotlivých období. V části ze současnosti pak práce ukazuje chyby, jichž se tvůrci často dopouští a pravidla, která by se měla dodržovat, aby vznikl efektivní název. Samostatná podkapitola je věnována jménu internetové domény - fenoménu dneška. V praktické části se čtenář může seznámit s brandingem v praxi, žebříčkem 100 nejdražších jmen světa roku 2008 a informacemi z "kuchyně" nejsilnější české PR agentury AMI Communications. Vrcholem práce je průzkum, který ověřuje hypotézu autora, že obliba anglických názvů klesá. Výsledky průzkumu jsou okomentované a práce je zakončena úvahou o budoucím vývoji. cs
dc.format 59 s., 1 s. příloh. cs
dc.format.extent 893824 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Název firmy a produktu cs
dc.subject historie názvů cs
dc.subject tvorba názvů cs
dc.subject chyby cs
dc.subject pravidla při tvorbě cs
dc.subject branding cs
dc.subject název internetové domény cs
dc.subject 100 nejdražších značek cs
dc.subject AMI Communications cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject Firm and product name en
dc.subject history of names en
dc.subject name creation en
dc.subject faults en
dc.subject rules of creation en
dc.subject name of web domain en
dc.subject top 100 brands en
dc.subject AMI Communications en
dc.subject inquiry en
dc.title Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative The name is important - role of firm name and product name in modern-day marketing communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis solves sphere of firm and product names. In separated parts reader gets information about history of names, roughly since 10th century untill the end of 20th century, information about progress of creation and concrete examples from different periods. In the part from present days the thesis shows frequent faults of creation and useful rules for final effective name. Separated section is dedicated to name of web domain - today's phenomenon. In the practical part reader can meet branding, chart of top 100 brands 2008 and information from the strongest czech PR agency AMI Communications. Outfall of the thesis is the inquiry, which confirms the author's hypothesis, that popularity of English names is decreasing. Results are commented and the thesis is closed with consideration about future progress. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7485
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
podlešák_2008_bp.pdfBlocked 872.8Kb PDF View/Open
podlešák_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
podlešák_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account