Analýza vnější komunikace konkurence Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vnější komunikace konkurence Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila cs
dc.contributor.author Vičar, Michal cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:41:01Z
dc.date.available 2010-07-13T13:41:01Z
dc.date.issued 2006-05-11 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/688
dc.description.abstract Práce popisuje vnější komunikaci vybraných tří vzdělávacích institucí, které se zaměřují na obor marketingových komunikací. Jedná se o jednu českou veřejnou vysokou školu, jednu českou soukromou vyšší odbornou školu a jednu vysokou školu na Slovensku. Na základě zjištění z analýz navrhuji zlepšení pro komunikaci Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. cs
dc.format 79 cs
dc.format.extent 592623 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject competition en
dc.subject university en
dc.subject education en
dc.title Analýza vnější komunikace konkurence Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.title.alternative Analyse of External Communication of Competitors' of the Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav cs
dc.date.accepted 2006-05-30 cs
dc.description.abstract-translated The work describes external communication of three chosen educational institutions, which focus on the field of marketing communications. There is one Czech public university, one Czech private higher professional school and one university from Slovakia. According to results of the analyse I propose improvement for communication of the Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlín. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2744
dc.date.assigned 2006-01-13 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vičar_2006_dp.pdf 578.7Kb PDF View/Open
vičar_2006_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
vičar_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account