Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA
Author: Horáková, Veronika
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA a rozšířit její známost na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového komunikačního mixu, marketingový výzkum a značku. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace prémiové značky OTMA, analýza názorů respondentů dotazníkového šetření na kečupy a hotové omáčky OTMA a SWOT analýza. Posledním článkem praktické části je projekt, který přináší konkrétní tvorbu komunikační strategie, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6890
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8207


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2008_dp.pdfBlocked 2.889Mb PDF
horáková_2008_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account