Politický marketing v regionálních podmínkách

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Politický marketing v regionálních podmínkách

Show full item record

No preview available
Title: Politický marketing v regionálních podmínkách
Author: Burgr, Ladislav
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce na téma "Politický marketing v regionálních podmínkách" se zabývá po-litickým marketingem v České republice. Cílem není obsáhnout politický marketing na celostátní úrovni nebo politický marketing "velkých" politických stran, ale zhodnotit vyu-žívání této marketingové disciplíny na regionální úrovni a regionálními politiky. Více než 17 let po změně politických poměrů v ČR je otázkou, zda se politický marketing využívá v komunální politice nebo je využíván politiky z poslanecké sněmovny a senátu ve svých regionech, za které byli zvoleni. V práci se zabývám regionem okresu Prostějov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6926
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7498


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
burgr_2008_bp.pdfBlocked 3.823Mb PDF
burgr_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
burgr_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account