Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juřenová, Andrea cs
dc.contributor.author Olej, Marián cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:48:35Z
dc.date.available 2010-07-13T13:48:35Z
dc.date.issued 2005-12-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/695
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005. Analýza, vyhodnocení a prezentace výsledků vyústili v určité závěry a problémy, pro které byly následně navrženy konkrétní dílčí postupy řešení, jež by měli být nápomocny při eliminaci zjištěných chyb a nedostatků. cs
dc.format 68 s., 32 s. příloh cs
dc.format.extent 549799 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce není přístupná cs
dc.subject Tescoma cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject tabulka cs
dc.subject graf cs
dc.subject analýza cs
dc.subject problém cs
dc.subject Tescoma en
dc.subject market research en
dc.subject table en
dc.subject graph en
dc.subject analysis en
dc.subject problem en
dc.title Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava cs
dc.title.alternative The market research of the Tescoma l.t.d. - the North Moravia en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee cs
dc.date.accepted 2006-01-19 cs
dc.description.abstract-translated This submitted work deal with the dilemma of market research. The aim of my bachelor work was defined as findings awareness of public about the company Tescoma l.t.d.and its products and pronouncement of opinions, attitudes and preferences of inhabitants, who live in the territory of North Moravia, as well. This took place during the months July, August 2005. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2491
dc.date.assigned 2005-10-07 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
olej_2006_bp.pdfBlocked 536.9Kb PDF View/Open
olej_2006_vp.pdf 87.24Kb PDF View/Open
olej_2006_op.pdf 261.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account