Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV
Author: Nováková, Veronika
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem práce je využití teoretických poznatků z marketingu ke tvorbě komunikačního plánu pro skutečně existující společnost KABESTAV. Stavební společnost v současné době zavádí nový produkt - práci s kamenem v zahradní architektuře a za tím účelem navazuje kontakt s novým cílovým segmentem - rodinami, žijícími v rodinných domech, které společnost neznají. Tato práce dává firmě návod, jak si v této situaci poradit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7009
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 7393


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nováková_2008_bp.pdfBlocked 1.790Mb PDF
nováková_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account