Vývoj a význam střihu v audiovizuálním díle.
Zobrazit minimální záznam
| dc.contributor.advisor |
Krška, Jiří
|
|
| dc.contributor.author |
Zelina, Marek
|
|
| dc.date.accessioned |
2010-07-17T00:58:06Z |
|
| dc.date.available |
2010-07-17T00:58:06Z |
|
| dc.date.issued |
2008-05-09 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7131
|
|
| dc.description.abstract |
Práce zkoumá střihovou skladbu, její podstatu a hodnoty, které vznikly postupným vývojem. Dále pak zkoumá význam střihové skladby v audiovizuálním díle, její základní pravidla a možnosti uplatnění ve filmovém žánru. Posledním cílem je ukázat pracovní postupy ve střižnách a přehled současných střihových programů. |
cs |
| dc.format |
43 s. |
cs |
| dc.format.extent |
1563406 bytes |
cs |
| dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Střih
|
cs |
| dc.subject |
Skladba
|
cs |
| dc.subject |
Montáž
|
cs |
| dc.subject |
Filmový záběr
|
cs |
| dc.subject |
Film
|
cs |
| dc.subject |
Televize
|
cs |
| dc.subject |
Umění
|
cs |
| dc.subject |
Žánr
|
cs |
| dc.subject |
Autor
|
cs |
| dc.subject |
Gramatika
|
cs |
| dc.subject |
Střihové stroje
|
cs |
| dc.subject |
Pohyb
|
cs |
| dc.subject |
Obraz
|
cs |
| dc.subject |
Zvuk
|
cs |
| dc.subject |
Program
|
cs |
| dc.subject |
Etition
|
en |
| dc.subject |
Composition
|
en |
| dc.subject |
Montage
|
en |
| dc.subject |
Film clip
|
en |
| dc.subject |
Film
|
en |
| dc.subject |
Television
|
en |
| dc.subject |
Art
|
en |
| dc.subject |
Genre
|
en |
| dc.subject |
Author
|
en |
| dc.subject |
Grammar
|
en |
| dc.subject |
Editing machina
|
en |
| dc.subject |
Motion
|
en |
| dc.subject |
Picture
|
en |
| dc.subject |
Audio
|
en |
| dc.subject |
Platform
|
en |
| dc.title |
Vývoj a význam střihu v audiovizuálním díle. |
cs |
| dc.title.alternative |
The progress and importance of cut in audiovisual work. |
en |
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Párnický, Stanislav |
|
| dc.date.accepted |
2008-06-06 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the editing, principles of editing, merits that are appear and research in the audiovisual piece, basic rules and possibilities in the motion picture genre. Last goal is view of editing workflow and summary of current editing systems. |
en |
| dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
| dc.description.result |
obhájeno |
cs |
| dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
| dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
| dc.identifier.stag |
8181
|
|
| dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
| utb.result.grade |
B |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam