Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty
Author: Beneš, David
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Spoření je jedním ze základních ekonomických jevů. Je sledováno jak na úrovni jedinců či domácností, ale i na úrovni celé populace. Míra úspor a jejich podíl z celkového příjmu ekonomických subjektů je parametrem, který je používán i v hodnocení celkového stavu státu a jeho ekonomiky. Nákupní chování spojené s výběrem spořících finančních produktů je důležité jak pro konstatování daného stavu, tak i pro rozhodování těch, kteří finanční produkty nabízejí. Je nezbytně nutné poznávat související přednákupní postoje a názory i výsledky - rozhodnutí. Jen tak lze zjistit které finanční produkty jsou pro tvorbu úspor používány a jakým způsobem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7140
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7496


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
beneš_2008_bp.pdfBlocked 2.313Mb PDF
beneš_2008_vp.pdf 424.2Kb PDF View/Open
beneš_2008_op.pdf 498.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account