Plán sponzoringových aktivit firmy TOSHULIN, a.s. na rok 2008

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán sponzoringových aktivit firmy TOSHULIN, a.s. na rok 2008

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bakalíková, Věra
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:25:33Z
dc.date.available 2010-07-17T01:25:33Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7175
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá oblastí sponzoringu. Teoretická část je zaměřena na problematiku sponzorování, jeho dělení a způsoby měření. V praktické části je představena společnost TOSHULIN, a.s. a dále je provedena analýza sponzoringu ve společnosti. V projektové části je navržen plán sponzoringových aktivit a jsou zde posouzeny přínosy a rizika tohoto návrhu. V závěru je celá práce zhodnocena a jsou vymezeny důležité body. cs
dc.format 90 s., 3 s. příloh. cs
dc.format.extent 987566 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject členění sponzoringu cs
dc.subject metody měření efektivnosti sponzoringu cs
dc.subject communication mix en
dc.subject sponsoring en
dc.subject segmentation of sponsoring en
dc.subject the methods of measuring sponsoring efficiency en
dc.title Plán sponzoringových aktivit firmy TOSHULIN, a.s. na rok 2008 cs
dc.title.alternative The plan of sponsoring activities of the company TOSHULIN, a.s. for the year 2008 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Urban, Tomáš
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the questions of sponsorship. The theoretical part is focused on the issue of sponsorship, its segmentation and methods of measurement. In practical part is presented the company TOSHULIN, a.s. and further is carried out the analysis of sponsorship in company. The plan of sponsorship activities of the company is suggested in the project part. Further is considered acquisitions and risks of this proposal. In conclusion is whole dissertation sumed up and the important points are defined. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8189
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bakalíková_2008_dp.pdfBlocked 964.4Kb PDF View/Open
bakalíková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
bakalíková_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account