Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Blanařová, Sabina
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:54:54Z
dc.date.available 2013-05-23T23:00:35Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7243
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce řeší problematiku marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o. Práce je rozčleněna do dvou samostatných částí: Do části teoretické a praktické. V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy a souvislosti orientované na oblast marketingového mixu. Praktická část bakalářské práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného produktu, hledáním mezery na trhu. Závěrečnou fází předkládané bakalářské práce bude zhodnocení výsledků a návrh doporučení v oblasti marketingového mixu daného produktu. cs
dc.format 59 s., 5. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2411656 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Cena cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Analýza cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Price en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of marketing mix of the company Pewag, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee PLEJNAROVÁ, Veronika
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's work deals with marketing mix issue of selected Pewag, s.r.o. product. Work is separated into two sections: theoretical and practical one. Issue outlines, terms explanations and associations aimed at marketing mix sphere are found in the theoretical part in the form of literary search. Practical part covers marketing mix analysis of selected product and a searching of niche. Conclusion shows evaluation of results and suggests modifications in marketing mix sphere of selected product. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9823
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
blanařová_2008_bp.pdfBlocked 2.299Mb PDF View/Open
blanařová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
blanařová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account