Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lešingrová, Romana
dc.contributor.author Vavrová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:07:38Z
dc.date.available 2015-11-18T16:23:40Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7272
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o. V první části se věnuji především teoretickým pojmům mého tématu. Upřesňuji cíle a metody zpracování. Dále, v analytické části začínám představením společnosti, pokračuji analýzou komunikace se zákazníky z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, SWOT analýzou a hlavními skupinami zákazníků, kteří jsou pro společnost Winpro s.r.o. klíčoví. cs
dc.format 72 s., 26 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 13102999 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2015
dc.subject Zákazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject služby cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Customer en
dc.subject communication en
dc.subject services en
dc.subject communications mix en
dc.title Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of comunication with customers in Winpro Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.description.abstract-translated This Bachelor's Thesis is specialized on analysis of communication with customers in Winpro Ltd. In the first part I deal mainly with theoretical definitions of my subject. I am specifying objectives and methods of processing. Then in analytic part, I begin with presentation of company. It continues with analysis of customer communication from the perspective of the marketing and communications mix, SWOT analysis and the main groups of costumers, who are key for The Winpro company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9775
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vavrová_2008_bp.pdfBlocked 12.49Mb PDF View/Open
vavrová_2008_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
vavrová_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account