Charakteristika formátu regionálních televizních stanic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Charakteristika formátu regionálních televizních stanic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Hausnerová, Edita
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:58:40Z
dc.date.available 2013-05-13T23:00:24Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/730
dc.description.abstract Troufám si říci, že tato práce jako první uchopila téma formátu regionálních televizních stanic se záměrem charakterizovat současný stav na scéně produkce lokálních informací v kontextu marketingových komunikací. Popisuje a analyzuje životaschopnost televizních studií v silném konkurenčním prostředí, kde jsou zbožím informace a zákazníkem divák. Od charakteristiky postavení regionálních televizních stanic na mediálním trhu České republiky, přes jejich hodnocení, úroveň, členění a programovou skladbu, bakalářská práce profiluje pohled lokálních (místních) zadavatelů reklam na regionální televize jako na reklamní média. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 414463 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject lokální informace cs
dc.subject mediální trh cs
dc.subject lokální reklama cs
dc.subject zadavatelé reklam cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject local information en
dc.subject media market en
dc.subject local advertisement en
dc.subject submitters of advertisement en
dc.title Charakteristika formátu regionálních televizních stanic cs
dc.title.alternative Characteristic of the region tv stations format en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated I can say this work as the first was concerning to the theme of regional television stations with the aim to characterize the actual status on the scene of the production of local information with context to marketing communications. It describes and analyses a viability of television studios in the strong competitive area, where information is goods and the televiewer is a customer. Through charakterictics situation of the regional television stations on the media market of the Czech Republic, over their evaluation, level, division and program structure, the bachelor work profiles the view of local submitters of the advertisement to the regional television as an advertising media. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2666
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hausnerová_2006_bp.pdfBlocked 404.7Kb PDF View/Open
hausnerová_2006_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
hausnerová_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account