Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Votruba, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:02:46Z
dc.date.available 2010-07-13T14:02:46Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/736
dc.description.abstract Obsahem této práce je podrobná analýza procesu změny značky (tzv. rebrandingu) operátora Oskar na Vodafone. Práce obsahuje jak teoretická východiska problematiky rebrandingu u velkých mezinárodních firem, tak hlavní důvody pro změnu značky u společnosti Vodafone. Samotným cílem práce pak bylo zhodnocení všech důvodů operátora Vodafone pro přistoupení k rebrandu Oskara a zhodnocení jeho efektivnosti. V závěru práce je nastíněn odhad dalšího vývoje telekomunikačního trhu po rebrandu všech tří českých mobilních operátorů. cs
dc.format 51 cs
dc.format.extent 843649 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject rebrand cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject brand cs
dc.subject značka cs
dc.subject oskar cs
dc.subject vodafone cs
dc.subject mobilní operátor cs
dc.subject rebrand en
dc.subject rebranding en
dc.subject brand en
dc.subject oskar en
dc.subject vodafone en
dc.subject mobile operator en
dc.title Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone cs
dc.title.alternative Changing the brand of mobile operator from Oskar to Vodafone en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated The goal of the graduation thesis is to analyse the whole process of changing name from Oskar to Vodafone (rebranding). There are both theoretical resources of rebranding used in the biggest international companies and the main reasons for changing Oskar brand to Vodafone brand. The main purpose of these theses is to consider reasons for changing Oskar brand to Vodafone brand and consider carefully impact of rebranding. At the close is outlined potential future of Czech telecommunication market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 560
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
votruba_2006_bp.pdfBlocked 823.8Kb PDF View/Open
votruba_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
votruba_2006_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account