Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vojířová, Romana
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:54:55Z
dc.date.available 2010-07-17T02:54:55Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7389
dc.description.abstract Na základě rešerše odborné literatury a ostatních zdrojů vymezit specifika marketingu a marketingových komunikací organizací, jejichž cílem je zabránit sociální exkluzi žen, které se dlouhodobě starají o děti předškolního věku (mateřská a rodičovská centra). Stanovit východiska a matodiku pro analýzu marketingových a komunikačních aktivit vybraných organizací pracujících v tomto oboru. Analyzovat marketingové aktivity dvou mateřských center, srovnat přístupy obou organizací a zhodnotit jejich silné a slabé stránky. Zhodnotit výsledky této analýzy a navrhnout případná opatření pro zefektivnění jejich marketingových komunikací. cs
dc.format 51 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 486318 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso it
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject mateřská centra cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject non profit organizations en
dc.subject the moter's centrum en
dc.title Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace cs
dc.title.alternative Marketing and marketing communications of non profit making organizations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated I try to specify generally the marketing and marketing communications of non profit making organizations in my bachelor's work. The other aim of my work is to define the specific area of marketing for particular non profit making organizations - The Mother's Centrum. I compare and analyze the communication of the mother's centrums in practical part of my work. I try to suggest possible steps how to improve their marketing and communications activities. By the help of these activities also the keeping the organizations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7522
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vojířová_2008_bp.pdfBlocked 474.9Kb PDF View/Open
vojířová_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
vojířová_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account