Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA
Author: Ryšťáková, Marcela
Advisor: Krejcárek, Luboš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem a dále analyzuje chování spotřebitelů, kteří hrají významnou roli v marketingovém a prodejním procesu firmy. Byly vypracovány dva dotazníky týkající se velkoobchodních organizací a individuálních kupujících. Na základě výsledků z dotazníkových šetření, které vyplynuly z kupního chování zákazníků ve firmě Teoma, byly navrženy doporučení pro zefektivnění a zvýšení prodeje firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7457
Date: 2007-12-07
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 7401


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ryšťáková_2008_bp.pdf 773.0Kb PDF View/Open
ryšťáková_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
ryšťáková_2008_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account