Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách
Autor: Volf, Radek
Vedoucí: Binter, Tomáš
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je shrnutí způsobů a možností tvorby neinteraktivních počítačových her. Práce je rozdělena na tři základní oblasti. První mapuje historii a dělení neinteraktivních scén, v druhé části je pak práce zaměřena na teorii návrhu scén a v třetí části práce popisuje techniky a praxi tvorby neinteraktivních scén.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7484
Datum: 2008-05-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav produktového designu
Studijní obor: Multimedia a design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8179


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
volf_2008_bp.pdf 2.772Mb PDF Zobrazit/otevřít
volf_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
volf_2008_op.doc 83.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet